Jump to content
Sign in to follow this  
sarah3161

the worst anime (non_yaoi)you have ever watched

Recommended Posts

KatieMH25!

I like to add Diabolik Lovers anime to the list i absolutely hate, the meek kill, the crazy mean vampires with no soul, the constant attacks on the girl, threats, the reincarnation/spirit possession, i hated everything about it!! Its disgusting horrible, die, die, die!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukemextreme

gotta be School Days; yandere-ism haunts me

and probably Hitman Reborn. idk...i really found it kinda boring ;n;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tsetsua

Hm.... the worst... "Okage ga nai" and "Deadman wonderland". Seriously... I want kill myself when I watched this anime =.=

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlueNeon

Princess princess(yeah,I don't know where my head was...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sarah3161

New once added to my list:

 

Phantom Requiem of Phantom

Angelique when the Heart Awakens

Vampire Knight

Psychic Detective Yakumo

Fate Zero

Fate Stay Night

Asatte no Houkou

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kujaku

Deadman Wonderland tbh. I don't know why I did watch it, I didn't like it at all. I think I liked the first few episodes and I hoped it would get better? I don't have the faintest clue, but well, I watched it and I disliked it.

 

There are a few others that I dropped but I won't add them to the list since I did think of dropping an anime before and it ended up being one of my favourites so, never know. Actually, I'll now if I pick them up again, lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milcah

Himoto Umaru-chan - It's supposed to be about an otaku girl but in the big brother's point of view. It kinda came off as creepy and as a woman, the "otaku girl" isn't even relatable. At all. Dropped.

 

WataMote- It wasn't really bad but it's also about an "otaku girl" suffering from social anxiety. But the "otaku girl" in this story isn't even relatable and it's obviously written by a dude projecting his male experiences.

 

Cheer Danshi - As a cheerer in elementary and high school, I don't like how this anime isn't relatable at all. But of college dudes where most of them does not have a cheering background come together to form a pro cheer dance group? LMAO. In my country, interschool cheerdancing is really competitive, we got pep squad and shit and I'm pretty sure Japan's cheerdancing scene have high standards too.... so this sports anime is a kind of.. disappointing. They focused too much on "power of friendship". Also, there's a scene that came across as homophobic to me and that really turned me off. Finished the whole anime and deleted it afterwards.

 

And also, every animes on this folder (except for One Piece, Studio Ghibli Films, Ao Haru Ride, Pretear, Tokyo Ghoul season 1 since I already watched those before and enjoyed them). Tried to watched them, got bored or disgusted. Save them in my hard drive for years but in the end, I just can't get into them and just permanently deleted them from my laptop.

 

 

LfcAmqM.jpg

Itd8u1L.jpg

NpqN8kI.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Virdian*

Ecchi Anime just like Highschool DxD..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...